Диплом, курсовая, контрольная работа
Помощь в написании студенческих работ

Список использованной литературы

РефератПомощь в написанииУзнать стоимостьмоей работы

Geoffrey A. Moore (1999) Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers: HarperBusiness. Hall, Bronwyn H. and Beethika Khan (2003), Adoption of New Technology. New Economy Handbook, Amsterdam: Elsevier Science. Moats B. Marketing Plan for Sony Playstation 3. Introduction to Marketing. Business120. 2008. — стр.1−13. Dhalla N.K., Yuspeh S. Forget the product… Читать ещё >

Список использованной литературы (реферат, курсовая, диплом, контрольная)

  • 1. Allen, K.R. (2003) Bringing New Technology to Market, Upper Saddle River: Prentice Hall.
  • 2. Birgitta Sandberg (2008), Managing and marketing radical innovations: marketing new technology, Routledge, 288.
  • 3. Cooper R. Winning at New Products: Creating Value Through Innovation/- 4th ed.-Basic Books, 2011 — 408 стр. — Includes bibliographical references and index. — ISBN 978−465 025 787
  • 4. Dariush Rafinejad. Innovation, Product Development and Commercialization: Case Studies and Key Practices for Market Leadership, J. Ross Publishing, 2007.
  • 5. De Luca, L. M., Verona, G., and Vicari, S. Market Orientation and R&D Effectiveness in High-Technology Firms: An Empirical Investigation in the Biotechnology Industry. Journal of Product Innovation Management — 2010 — Vol. 27 — стр. 299−320.
  • 6. Dhalla N.K., Yuspeh S. Forget the product life cycle concept/Harward Business Review, 1976. — стр.102−112
  • 7. Gemser, G. and Lenders, Mark A.A.M. Managing cross — functional cooperation for New Product Development Success. Long Range planning — 2011 — Vol. 44 — стр. 26- 41.
  • 8. Geoffrey A. Moore (1999) Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers: HarperBusiness.
  • 9. Hall, Bronwyn H. and Beethika Khan (2003), Adoption of New Technology. New Economy Handbook, Amsterdam: Elsevier Science.
  • 10. Kenneth B. Kahn (2012), The PDMA Handbook of New Product Development, Wiley; 3 edition
  • 11. Levitt Theodore. Exploit the product life cycle. Harvard Business School Publishing, 1965. — стр. 81−94.
  • 12. Massey, Graham R., Kyriazis, E. Interpersonal trust between marketing and R&D during new product development projects. European Journal of Marketing — 2007 — Vol. 41 No. 9/10, 2007 — pстр. 1146−1172.
  • 13. Moats B. Marketing Plan for Sony Playstation 3. Introduction to Marketing. Business120. 2008. — стр.1−13
  • 14. Mohr J., Sengupta S., Slater S. Marketing of high — technology products and innovations. — 3rd ed. — Pearson/Prentice Hall, 2010. — xxvi, 538 стр. — Includes bibliographical references and index. — ISBN: 978−0-13−136 491−2
  • 15. Montoya-Weiss, M.M., Calantone, R. Determinants of new product performance: a review and meta-analysis. Journal of Product Innovation Management — 1994 — Vol. 11 Iss. 5 — стр. 397−417.
  • 16. Tollin K., Caru A. Strategic market creation: a new perspective on marketing and innovation management /- Chichester: John Wiley & Sons, 2008. — 439.

Электронные ресурсы.

Список использованной литературы.

17. Официальный сайт Sony Playstation в России http://ru.playstation.com/.

Показать весь текст
Заполнить форму текущей работой